דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיוך חמשת האלמנטים לאופי ולבית. 

מאת    [ 12/11/2008 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 2714 פעמים ]

הסינים יצרו מבנה שנקרא מעגל האלמנטים, כדי לתאר את תהליכי התמורה והשינוי הקורים ביקום באופן מתמיד.המעגל בנוי מ-5 אלמנטים , ומכיל 3 תנועות בתוכו, מעגל ההזנה - תנועת המעגל עם כיוון השעון, זוהי זרימה המבטאת התמרה של כל יסוד ביסוד שבא אחריו. מעגל ההחלשה - תנועת המעגל נגד כיוון השעון, מבטאה הרס מוחלט של יסוד ומעגל השליטה - שני אלמנטים היוצרים מתח בין אחד לשני ובעצם מחזיקים את הגלגל מבפנים.

>האלמנטים הם: עץ - אש - אדמה - מתכת - מים (כתובים לפי סדר המעגל המזין)


כל אלמנט הוא סוג של אנרגיה יקומית המתבטאת דרך עונת שנה, כיוון שמיים, שעות ביום, צבע, מספר, אפיון, אברי גוף, תכונות אופי וכן הלאה. באסטרולוגיה הסינית עושים שימוש נרחב בתובנת 5 האלמנטים, למעשה דרך תובנה זו בוחנים את אופיו ומורכבות אישיותו של האדם, כאשר כל אדם מכיל את כל האלמנטים ובדרך כלל שניים מתוך חמשת האלמנטים חזקים ומשמעותיים יותר מהשאר. אותם שני אלמנטים חזקים באים ליידי ביטוי דרך כמיהותיו ונטיותיו הבולטות יותר באופיו של האדם. נניח ומפת אדם כלשהו בנויה על אלמנט מים ועץ חזקים, יש להניח כי אדם כזה יהיה גבוה ורזה, כעץ השתול על פלגי מים. זהו אדם אינטליגנטי, סקרן, האוהב לשמור דברים לעצמו ובעל כמות רעיונות גדולה במיוחד. החכמה היא לאזן את הגוף והחיים דרך האלמנטים החסרים. היות ואנו פועלים לרוב לפי החוק הכימי "דומה מושך דומה", הנטייה העיקרית שלנו תהייה להדגיש את האלמנטים החזקים בתוכנו דרך בחירות בחיינו. אחת הדרכים לראות זאת בצורה מומחשת היא דרך הסתכלות על הבית והצבעים העיקריים השולטים בו באופן כללי ובכל חדר וחדר בנפרד. לדוגמא: אותו אדם מהדוגמא הקודמת, סביר להניח שנראה בביתו חפצים שצבעם שחור, כחול, גוונים של ירוק, תכלת וטורקיז ומעט גווני אדום. הגוונים החסרים יהיו גווני אלמנט האדמה והמתכת. ברשימה המצורפת תוכלו לבחון את הגוונים והצורות המאפיינים כל אלמנט ולבחון את החדרים בביתכם לפיה. בחנו האם הסלון שלכם עמוס בגוונים של חום, חום-כתום, בז', חום-אדום, מהגוני - זה יצביע על אלמנט אדמה חזק, שלשם איזונו תצטרכו להוסיף מעט גווני ירוק ואדום.

 

עץ - גווני הירוק, טורקיז, תכלת. צורה - מלבן
אש - אדום, שני, בורדו, מגנטה. צורה - משולש
אדמה - ורוד בהיר, כתום, חום, בז'. צורה - מרובע
מתכת - לבן, כסף, ברונזה, זהב. צורה - עיגול/אליפסה
מים - שחור וכחול כהה. צורה - גל

טיילו בחדרי הבית שלכם ובעזרת הטבלה סמנו בכל חדר מהם האלמנטים השולטים. שימו לב לאלמנטים החוזרים בכל החדרים (לרוב אלמנט האדמה יהיה בולט, היות ובית עצמו מבטא את אלמנט האדמה והיות ורוב הריהוט מרובע או מלבני בדרך כלל ומבטא אלמנטים של אדמה ועץ). שימו לב לצבע הוילונות, לגוונים העיקריים של מצעי המיטה, לגוונים העיקריים של הריהוט הכבד, הספות וארונות המטבח. אם יש לכם ילדים, שימו לב האם ילדכם החליט שצבע קירות החדר שלו צריך להיום כחול. צבע קיר שאיננו מגווני הלבן (שמנת, פנינה, אוקר) משפיע חזק על האדם הגר באותו חדר ועל איזון הבית כולו. תבחנו האם משהו השתנה בבריאות או בחיים של מי שגר באותו חדר כחול. באופן עקרוני לא מומלץ לישון בחדר הצבוע בצבע חזק ובולט, זה ידוע שצהוב חזק משפיע על דרכי הנשימה ויכול לעורר אסטמה או אלרגיות הקשורות לנשימה. כחול לעומת זאת משפיע על ילדים קטנים דרך עודף התפרצויות, חוצפה ובריחת שתן בשינה. השאיפה של כל גוף היא להגיע לאיזון, אין הכוונה לאיזון מושלם, אלא לתנודה שלכניסה לאיזון - יציאה מאיזון, שהיא תנודת החיים ובעזרת הוספת אלמנטים חסרים לבית יופעל היזון חוזר אל הגרים בו.

מורן מימון, יועצת פאנג שווי קלאסי, אסטרולוגית סינית וקוראת באי צ'ינג הילרית בכירה, מסטר רייקי, נומרולוגית מוסמכת בדרך הקבלה ומטפלת בפרחי באך. 054-3049006 / mormymon@gmail.com

מטפלת בכירה בהילינג אנרגטי ופרחי באך, מסטר רייקי, נומרולוגית ויועצת פאנג שווי מוסמכת.

054-3049006 / mormymon@gmail.com /
http://www.mysiteis.co.il/moranm




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב